Robyn Caplan

Kutató, Data & Society Research Institute


Miért ragaszkodnak a médiavállalkozások ahhoz, hogy valójában nem is médiavállalkozások, miért nincs igazuk, és miért fontos kérdés ez?

Szerző: Philip M. Napoli, Robyn Caplan,
Dátum: 2018. július 4., 13:28
Kategória: ,

1. Bevezetés Az elmúlt néhány évben a közösségi média területén az ellentmondások egész sora merült fel, többek között a Facebookon és a Twitteren a felkapott témák (trending topics) listájának összeállítását érintő részrehajlással,1 a közösségimédia-platformok történelmi-zsurnalisztikai jelen­tőségű fényképeket cenzúrázó gyakorlatával,2 a közösségi média hírfolyamaiban megjelenő és egyre jelentősebb szereppel bíró hamis híradásokra vonatkozó bizonyítékokkal, valamint a […]

Bővebben...
In Medias Res