A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban

Szerző:
Dátum: június 22, 2016 12:00 de.
Kategória: ,

1. Bevezetés A reklámjellegű üzenetek tág értelemben felfogott körének differenciálásában az üzenet mögött meghúzódó motiváció és érdek meghatározó jelentőséggel bír. Ezen érdek és a közlemény célja alapján a reklámok társadalmi célú, gazdasági és politikai reklám alapcsoportokba sorolhatók. Elhatárolásuk egyik lényegi…

Bővebben...

A kereskedelmi közleményekkel szemben támasztott műsorszerkezeti követelmények

Szerző:
Dátum: június 22, 2012 12:00 de.
Kategória: ,

A médiaszabályozás területén 2010. év végén végbement törvénymódosítások következtében a kereskedelmi kommunikáció terén is jelentős változások történtek. A szabályozás eredményeképpen bekövetkezett átalakulás – értelemszerűen – a kereskedelmi közlemények új formái, technikái tekintetében is sajátos, egyedi műsorszerkesztési korlátokat állított fel. A…

Bővebben...